Cíl: Kasimir

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cíl: Kasimir koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Válka v sektoru Hirano se chýlí ke konci. Po letech konfliktu se nyní Obranná aliance pod velením admirála Tylera dostala na území Kasimirského císařství, mocnosti, která celou krvavou válku začala. Velení aliance chce konflikt rychle dovést ke konci. Na čerstvě dobyté planetě Hepler, jejíž…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Kotouč

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kotouč
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.