Co nám tělo říká

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co nám tělo říká koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co nám tělo říká koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co nám tělo říká koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co nám tělo říká koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co nám tělo říká koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha předkládá duchovní (s jednáním související) příčiny různých onemocnění. Oproti 1. vydání má více než dvojnásobek stran. Nejvíce rozšířeny oproti 1. vydání jsou kapitoly: Nervový systém, Opěrný a pohybový aparát, Endokrinní systém a Pohlavní orgány, prsa.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co nám tělo říká je 277 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hrabica

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hrabica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.