Co v učebnici dějepisu nenajdete

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Není skladem

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co v učebnici dějepisu nenajdete koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato v pořadí již třetí kniha od oblíbené autorky historických knih pro starší děti se věnuje období starověku v Africe, Evropě a Asii. Je rozdělena do šesti částí, které vám umožní poznat země i život jejich obyvatel, a to především prostřednictvím pozoruhodných, překvapivých i úsměvných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co v učebnici dějepisu nenajdete je 416 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Filípek, Stanislava Jarolímková
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.