Cokoli píšu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cokoli píšu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cokoli píšu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cokoli píšu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cokoli píšu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Není skladem

Cokoli píšu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vladimír Vokolek je autorem hluboké existenciální osamělosti, zprostředkovávající lidského měřítka zbavený, ve svém úhrnu nepostižitelný poválečný civilizační vývoj. Člověk rozkročený mezi svou přirozeností a civilizačními nároky se bez ustání sleduje, plánuje, předbíhá a zrazuje, je „stále…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cokoli píšu je 180 Kč

Výběr knih autora Vladimír Vokolek

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Vokolek
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.