Sešity 1´11

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sešity 1´11 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1´11 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1´11 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1´11 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zřejmě první bezprostřední domácí básnická reflexe komunistického převratu a života ve lži, jenž zavládl po něm. Vladimír Vokolek je obvykle počítán ke spirituálním básníkům. Jeho život a dílo se však děly spíše "v samotách" než "v řadě". Spirituální básníci na rozdíl od většiny ostatních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sešity 1´11 je 131 Kč

Výběr knih autora Vladimír Vokolek

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Vokolek
Výběr knih vydavatele Knihovna Václava Havla

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihovna Václava Havla
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.