Ke komu mluvím dnes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ke komu mluvím dnes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ke komu mluvím dnes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ke komu mluvím dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Ke komu mluvím dnes; Autor: Vokolek Vladimír; Básníkovo dílo, které se ke čtenáři dostává se značným zpožděním, je charakteristické katastrofálními vizemi o morálním stavu společnosti a pocitem "exilového království samoty", do něhož se promítá nenávist a zloba světa, v němž autor

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ke komu mluvím dnes je 170 Kč

Výběr knih autora Vladimír Vokolek

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Vokolek
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.