Listy tří bratří a sestry Květy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 334 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Listy tří bratří a sestry Květy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Listy tří bratří a sestry Květy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Listy tří bratří a sestry Květy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Z trojice pardubických bratří Vokolků, mimořádného zjevu české kultury 20. století, byl po dlouhá desetiletí znám především nejmladší z nich – spisovatel Vladimír Vokolek. Teprve nedávná doba, a zvláště kniha Jméno Vokolek, připomněla, že šlo o trojici tří osobností srovnatelného významu:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Listy tří bratří a sestry Květy je 350 Kč


Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.