Mezi ohněm a vodou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezi ohněm a vodou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi ohněm a vodou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi ohněm a vodou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další svazek z autorova díla obsahuje celky Mezi rybou a ptákem, Kříž a křídlo, Bílé místo, Mezi ohněm a vodou, Jak dlouho a Kroužení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezi ohněm a vodou je 186 Kč

Výběr knih autora Vladimír Vokolek

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Vokolek
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.