Dej šanci mně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dej šanci mně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej šanci mně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej šanci mně koupíte na Albatros
Albatros
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej šanci mně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej šanci mně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po zaznění zvukového signálu zanechte prosím vzkaz... Penelopo, vím, že jsou tři ráno, ale potřebuju to ze sebe dostat. Už ti nemůžu dát žádnou další radu, jak sbalit toho druhého týpka, neřeknu ti žádnou další „sexy věc“, kterou bys měla udělat, ani ti nenavrhnu novou sérii lechtivých slovíček…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dej šanci mně je 390 Kč

Výběr knih autora Whitney G.

Zobrazit všechny knihy autora Whitney G.
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.