Polibek pro krále

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Polibek pro krále koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polibek pro krále koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Polibek pro krále koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Polibek pro krále koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polibek pro krále koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polibek pro krále koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Anastasia se bude vdávat. Jenže radost ze šťastného dne kalí skutečnost, že se jedná o domluvený sňatek. Dívka od dětství sní o opravdové lásce a připadá jí, že manželství dojednané coby součást politické dohody nemůže být šťastné. Zvláště když její ženich, pohledný král Maurony, miluje vše…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Polibek pro krále je 247 Kč

Výběr knih autora Barbara Cartland

Zobrazit všechny knihy autora Barbara Cartland
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.