Nevděčný

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevděčný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nevděčný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevděčný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevděčný koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevděčný koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevděčný koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevděčný koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od nejprodávanější autorky New York Times přichází nový, samostatný román. Jmenuju se Aspyn, pracuju v domově pro seniory jako koordinátorka a mám svou práci ráda. Ale když dostanu za úkol hlídat na vycházkách jednoho z našich klientů – tedy hlavně jeho vnuka, který ho bez ohlášení klidně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevděčný je 327 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.