Dědic na obzoru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědic na obzoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dědic na obzoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědic na obzoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědic na obzoru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědic na obzoru koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědic na obzoru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědic na obzoru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Emmeline Herveyová hodlá v nové romantické komedii učinit cokoli, aby si udržela svůj milovaný domov – včetně toho, že se urychleně provdá za kamaráda, Williama Pershinga. K udržení domova je však třeba ještě jedné věci, o níž William nemá ani potuchy – postarat se do pěti let o dědice. Když po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědic na obzoru je 359 Kč

Výběr knih autora Suzanne Enoch

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Enoch
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.