Deník malého Minecrafťáka 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého Minecrafťáka 6 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Deník jednoho obyčejného kluka v neobyčejném světě Minecraftu pošesté! Minuse ani Alizée ani ve snu nenapadlo, že by se na své cestě za Věčnou kovárnou mohli setkat se svými kamarády. I je totiž vyslal starosta na zvláštní misi... Jde tu totiž o čas. Zdá se, že Ten Bez Očí shromažďuje velkou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník malého Minecrafťáka 6 je 306 Kč

Výběr knih autora Cube Kid

Zobrazit všechny knihy autora Cube Kid
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.