Devět povídek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Devět povídek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devět povídek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devět povídek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Devět povídek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti Argo.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Devět povídek je 223 Kč

Výběr knih autora J.D. Salinger

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Salinger
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.