Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se věnuje tématu digitálního informačního kurátorství, které studuje v kontextu konektivistické a konstruktivistické výuky. Toto téma ukazuje jako zásadní pedagogický přistup, který umožňuje vzdělávání s vyšší mírou participace studentů, jejich autonomii, ale také lepší diferenci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup je 161 Kč

Výběr knih autora Michal Černý

Zobrazit všechny knihy autora Michal Černý
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.