Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha mapuje divadelní život v Mikulově od doby, kdy panství získal rod Dietrichsteinů, až do začátku druhé světové války. Ve svých hlavních částech se zabývá zámeckou divadelní kulturou, školským divadlem, kočovnými společnostmi, které do města přijížděly a v neposlední řadě také zrodem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů je 293 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.