Diví lidé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 476 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diví lidé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diví lidé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

Diví lidé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
501 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diví lidé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
508 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diví lidé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato vizuálně pojatá poublikace předního českého medievisty je věnována imaginárním divým lidem v reálném středověkém světě.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diví lidé je 496 Kč

Výběr knih autora František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.