Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svazkem s pořadovým číslem 14 završil Roman Cílek svou svým způsobem unikátní edici s názvem Doteky. Jeho dramatické, psychologicky laděné příběhy si již získaly značný okruh čtenářů. Ani tento poslední svazek edice je jistě nezklame. Mnohé naznačí již názvy některých příběhů: Mouřenínova…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doteky znovuzrození - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí je 196 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.