Doteky zoufalství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doteky zoufalství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky zoufalství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky zoufalství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doteky zoufalství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky zoufalství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky zoufalství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po velkém čtenářském úspěchu předchozích autorových knih tohoto žánru (Doteky zla, Doteky smrti a Doteky strachu) připravilo nakladatelství další titul těchto čtivých a napínavých příběhů. Předpokládáme, že ani tentokrát se nebudou čtenáři nudit.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doteky zoufalství je 175 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.