Dvojdlaň

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojdlaň koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojdlaň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dvojdlaň koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojdlaň koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolekcia meditatívnej lyriky je výberom toho najkrajšieho z rozsiahlej poetickej tvorby popredného súčasného básnika. Báseň je preňho nástrojom hľadania a pomenúvania hodnôt, duchovna, zmyslu života, pokusom o vypovedanie príbehu o ľudskom osude, v ktorom sa nadčasové pretína s reflexiou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojdlaň je 179 Kč

Výběr knih autora Jozef Leikert

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Leikert
Výběr knih vydavatele Matica slovenská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matica slovenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.