Ekonomie dobra a zla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomie dobra a zla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie dobra a zla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie dobra a zla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie dobra a zla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie dobra a zla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
358 Kč
Není skladem

Krátký popis
EKONOMII DOBRA A ZLA publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře. Byla přeložena do 21 jazyků (včetně japonštiny a perštiny) a sklidila úspěch u odborné zahraniční kritiky (Financial Times, New York…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomie dobra a zla je 343 Kč

Výběr knih autora Tomáš Sedláček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Sedláček
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.