Fairy Tale, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fairy Tale, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
734 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fairy Tale, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Fairy Tale, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Fairy Tale, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
635 Kč
Není skladem

Krátký popis
Legendary storyteller Stephen King goes into the deepest well of his imagination in this spellbinding novel about a seventeen-year-old boy who inherits the keys to a parallel world where good and evil are at war, and the stakes could not be higher - for their world or ours. Charlie Reade looks…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fairy Tale, 1. vydání je 625 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Výběr knih vydavatele Libri GmbH

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri GmbH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.