Filosofie a víra. Nepředmětnost a myšlení ve skutečnosti II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filosofie a víra. Nepředmětnost a myšlení ve skutečnosti II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhé, rozšířené vydání souboru textů na téma vztahu filosofie a víry

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filosofie a víra. Nepředmětnost a myšlení ve skutečnosti II. je 178 Kč

Výběr knih autora Ladislav Hejdánek

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Hejdánek
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.