Forgotten Times and Spaces

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Forgotten Times and Spaces aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Forgotten Times and Spaces, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Kniha: Forgotten Times and Spaces -- New perspectives in paleoanthropological, paleoetnological and archeological studies; Autor: Novák Martin, Sázelová Sandra, Mizerová Alena; – Kniha přináší přes čtyřicet příspěvků mezinárodního kolektivu autorů a jejím záměrem je především shromáždit a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alena Mizerová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Mizerová
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.