Hry do lesa a do přírody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry do lesa a do přírody koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry do lesa a do přírody koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry do lesa a do přírody koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry do lesa a do přírody koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry do lesa a do přírody koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Hry do lesa a do přírody koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příroda, hry a dobrá zábava – ideální recept na víkendový výlet!Hledáte způsob, jak v dětech pěstovat lásku k přírodě, nebo si jen chcete zpestřit výlet zábavnou hrou? Sáhněte po naší knize! Najdete zde řadu zajímavých aktivit a činností, díky nimž děti získají základní poznatky o přírodě a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry do lesa a do přírody je 165 Kč

Výběr knih autora Naděžda Kalábová

Zobrazit všechny knihy autora Naděžda Kalábová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.