Jak je psáno

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak je psáno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak je psáno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak je psáno koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sv. 4: Mezi písemnými prameny ze starověké Levanty tvoří nezanedbatelnou součást texty vědecké, právní, administrativní a školní povahy. Prostřednictvím komentované antologie se tak čtenář může seznámit s vývojem jednotlivých skupin textů či žánrů. Pro řazení textů má nezanedbatelnou důležitost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak je psáno je 297 Kč

Výběr knih autora Pavel Čech

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Čech
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.