Jak zákazník vnímá reklamu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 372 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zákazník vnímá reklamu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury amarketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace avjakém sledu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zákazník vnímá reklamu je 372 Kč

Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Úlice
Co všechno jsme ochotni obětovat pro to, abychom přežili? A zůstáváme pak stále ještě lidmi? Úlice jsou městem vyšinutým v prostoru i čase. Chybějí dokonce na některých mapách českoněmeckého pohraničí. Jejich obyvatelé od nepaměti chovají včely a jejich životy jsou zalité sladkostí. Jenže potom přímo ve městě vyroste koncentrační tábor… Anežka, Běla a Helena v Úlicích vyrostly a znají se od dětství. Každá měla své nevzrušivé plány, které však přítomnost tábora a německých vojáků dramaticky promění. A s nimi také jejich charaktery. Jakuba Katalpa napsala bezohledný a mnohovrstevnatý román, který není jen dalším příspěvkem do žánru historické fikce z období druhé světové války. Nekompromisním způsobem zkoumá otázky svobody, morální zodpovědnosti a osobních hranic.