Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jaroslav Novobilský (1903–1942) byl učitelem na měšťanských školách v Melči (u Opavy) a v Pňovicích (u Olomouce). V Melči, s převážně německým obyvatelstvem, jako ředitel školy vybudoval novou školní budovu pro české žáky a současně intenzívně pracoval jako osvětový pracovník probouzející…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jaroslav Novobilský - Muž, který povýšil morální principy nad strach ze smrti je 105 Kč

Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.