Jde o budoucnost bez rakoviny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jde o budoucnost bez rakoviny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Chcete se dozvědět, proč chemoterapie a ožarování nepřináší očekávané výsledky, proč je procento zemřelých stejné jako před padesáti lety a proč je v České republice 450 tisíc onkologických pacientů? Autor, Francouz ordinující v Německu, zaujal české čtenáře už publikacemi Jde o váš život a Jde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jde o budoucnost bez rakoviny je 130 Kč

Výběr knih autora Jean-Claude Alix

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Claude Alix
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.