Jde o vaši krev

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jde o vaši krev koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jde o vaši krev koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Srdeční infarkt, mozková mrtvice,cukrovka, vysoký krevní tlak,náhlá ztráta sluchu a mnoho dalšího…Jak všechno pochopit, vyvarovat senemocí a vyléčit seVětšina Čechů umírá předčasně v důsledku „nehod“oběhového systému, předevšímna infarkt, iktus, plicníembolii, trombózy anebo na komplikace při…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jde o vaši krev je 254 Kč

Výběr knih autora Jean-Claude Alix

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Claude Alix
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.