Knížka o Regině (+CD audio,CD video)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knížka o Regině (+CD audio,CD video) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Knížka o Regině (+CD audio,CD video) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knížka o Regině (+CD audio,CD video) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obsahem mimořádná (u nás snad první takto vybavená kniha o divadle) monografie nejstaršího divadla poezie na světě, procházka jeho 33 sezónami slovem i obrazem. Nejen úryvky ze scénářů nebo všechny dostupné recenze či úplný průvodce po realizovaných představeních, ale především dva doplňkové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knížka o Regině (+CD audio,CD video) je 441 Kč

Výběr knih autora Michal Huvar

Zobrazit všechny knihy autora Michal Huvar
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.