Marketing jako šachová hra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Marketing jako šachová hra aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Marketing jako šachová hra - Tručka Jaroslav. Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Deník malého poseroutky 20: Párty století
Greg Heffley má narozeniny – a tentokrát si je hodlá pořádně užít. Rozhodne se proto uspořádat bombastickou oslavu, na kterou nikdo nezapomene. Jenže jeho představy se hodně rychle srazí s realitou, protože zařídit všechno podstatné je vážně dřina. Podaří se Gregovi připravit párty podle jeho představ? Nebo to bude jen další velkolepý průšvih do deníku?