Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
202 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12), Autoři : Aniela Cholewinska-Szkoliková, Rok vydání : 2022,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Miška a jej malí pacienti Prázdniny pri rieke (12) je 189 Kč

Výběr knih autora Aniela Cholewinska-Szkoliková

Zobrazit všechny knihy autora Aniela Cholewinska-Szkoliková
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.