Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Když potkáte Čuang-c'eho, Lao-c'eho nebo mne, uvidíte člun, ten člun však bude prázdný, nikdo v něm není. Díváte-li se jen na povrch, vidíte člun a domníváte se, že v člunu někdo je . Když však proniknete hlouběji, když se skutečně dostanete do mé důvěrné blízkosti, když zapomenete na tělo –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prázdný člun - Rozjímání na sútrami mistra Čuanga je 316 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.