Nauč se být sám sebou a získej svobodu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nauč se být sám sebou a získej svobodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nauč se být sám sebou a získej svobodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč se být sám sebou a získej svobodu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Nauč se být sám sebou a získej svobodu - Osho. Šestidílná série drobných textů s Oshovými vzácnými myšlenkami a radami účinně a úderně probouzí lidského ducha. Aby mistr zodpověděl několik zásadních existenčních otázek, mluví ve svých textech o tom, jak se lidé bojí být sami sebou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nauč se být sám sebou a získej svobodu je 168 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.