Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha obsahuje improvizované promluvy, které Osho pronesl vraném období svého učení při třídenním meditačním soustředění vBombaji. Jejich ústředním tématem je práce smyslí zaměřená na její osvobození od všech negativních vlivů společnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezávislá mysl. Naučte se žít svobodně je 179 Kč

Výběr knih autora Osho

Zobrazit všechny knihy autora Osho
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.