Milénium 01-05

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 5 dalších variant  
Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 589 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milénium 01-05 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komplet všech pět dílů fenomenální kriminální severské série Milénium v pevné vazbě: Muži, kteří nenávidí ženy: Novinář Mikael Blomkvist má za úkol vyšetřit starý kriminální případ: Harriet Vangerová, vnučka průmyslníka Vangera, zmizela beze stopy téměř před čtyřiceti lety. Blomkvist se seznámí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Milénium 01-05 je 715 Kč

Výběr knih autorů David Lagercrantz , Stieg Larsson

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz, Stieg Larsson
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.