Namazaným dolů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Namazaným dolů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Namazaným dolů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Namazaným dolů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Namazaným dolů koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Namazaným dolů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Namazaným dolů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Namazaným dolů - Valová Nikola. Svižný humoristický román, ve kterém se pozná leckterá z nás. Budete se smát nahlas! Valentýnin život je jak béčkový film. Bydlí v suterénním bytě, říká si herečka, ale o pořádnou roli zatím nezavadila. Krásný princ, který by v upnutém triku spočinul u…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Namazaným dolů je 188 Kč

Výběr knih autora Nikola Valová

Zobrazit všechny knihy autora Nikola Valová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.