Nedokončené příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 521 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nedokončené příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
521 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nedokončené příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
549 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedokončené příběhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedokončené příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
619 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedokončené příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
688 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedokončené příběhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
564 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nedokončené příběhy jsou důležitým pramenem poznání světa Tolkienových knih - obsahují množství důležitých poznatků, které se mu podařilo o Středozemi odhalit, i příběhů, které se ve třech věcích odehrály. Rozvíjejí a doplňují svět, který čtenář zná ze Silmarillionu i Pána prstenů, odhalují…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nedokončené příběhy je 581 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.