Nežádoucí návraty E. F. Buriana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nežádoucí návraty E. F. Buriana koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežádoucí návraty E. F. Buriana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežádoucí návraty E. F. Buriana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežádoucí návraty E. F. Buriana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Nežádoucí návraty E. F. Buriana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Nežádoucí návraty E. F. Buriana - Burian Jan. Publikace se pokouší zmapovat osobnost Emila Františka Buriana netradičně, nikoli obvyklou formou teatrologické studie nebo oblíbenou knihou typu „řekli o...“. Autor, syn EFB, vytvořil mozaiku, v níž kombinuje různé texty: neznámé či…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nežádoucí návraty E. F. Buriana je 334 Kč

Výběr knih autora Jan Burian

Zobrazit všechny knihy autora Jan Burian
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.