Nezvěstný (Amerika)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezvěstný (Amerika) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezvěstný (Amerika) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nezvěstný (Amerika) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Nezvěstný (Amerika) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové české vydání nedokončeného románu pražského rodáka Franze Kafky (1883-1924). Nejznámější, světově proslulý představitel německé literární Prahy, jeden z nejvýznamnějších prozaiků světové literatury 20. století. Emil Utitz o Kafkovi napsal: ,,Co mně utkvělo ve vzpomínce, naprosto nejsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezvěstný (Amerika) je 285 Kč

Výběr knih autora Franz Kafka

Zobrazit všechny knihy autora Franz Kafka
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.