Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oblíbená řada učebnic ve zbrusu novém vydání!Publikace přináší ukázky z děl autorů uvedených v učebnici Nová literatura v kostce pro SŠ. Je určena studentům středních škol, ale nejen jim. Slouží k seznámení se stěžejními díly světových i českých autorů s důrazem na katalog požadavků ke státní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová čítanka III. k Literatuře v kostce pro střední školy je 204 Kč

Výběr knih autora Jana Mrózková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Mrózková
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.