Obrázková abeceda s říkankami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obrázková abeceda s říkankami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Obrázková abeceda s říkankami; Autor: Susa Jan, Šplíchal Antonín; Netradičně zpracovaná abeceda je pomůckou pro výuku čtení. Celobarevné dějové obrázky doprovázejí úvodní veršované texty k jednotlivým písmenům, nechybí ani obrázky k vyvození určitého písmene. Knížka je využívána k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obrázková abeceda s říkankami je 191 Kč

Výběr knih autorů Jan Susa , Antonín Šplíchal

Zobrazit všechny knihy autora Jan Susa, Antonín Šplíchal
Výběr knih vydavatele BLUG

Zobrazit všechny knihy vydavatele BLUG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.