Odbory v českých zemích v letech 1918-1948

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odbory v českých zemích v letech 1918-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Odbory v českých zemích v letech 1918-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novým zpracováním historie odborů dotváří tato publikace komplexní pohled na období let 1918-1948, tedy tří rozdílných společensko-politických úseků novodobých českých dějin: prvorepublikové demokracie, protektorátu a krátkého období poválečného lidově demokratického systému. Publikace vydané…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odbory v českých zemích v letech 1918-1948 je 162 Kč

Výběr knih autora František Čapka

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.