Posledný liptovský kuruc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posledný liptovský kuruc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Posledný liptovský kuruc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledný liptovský kuruc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledný liptovský kuruc koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledný liptovský kuruc koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Posledný liptovský kuruc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
330 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha sleduje málo známe, ale rovnako vzrušujúce obdobie po podpise Satmárskeho mieru medzi kurucmi a cisárskou armádou v roku 1711. Existuje dostatok faktov, že povstalci vedení kniežaťom Rákocim naďalej pokračovali v tajnej príprave na novú etapu povstania a že práve Liptov bol jedným z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posledný liptovský kuruc je 316 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.