Hotel na samote

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hotel na samote koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hotel na samote koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hotel na samote koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Hotel na samote koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hotel na samote koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hotel na samote koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
281 Kč
Není skladem

Krátký popis
V tých nedávnych časoch všetko bolo dovolené, ale takmer nič nefungovalo, ako malo. Snáď s výnimkou organizovaného zločinu. Bolo to obdobie veľkej privatizácie, lacných úverov, ktoré sa nemuseli splácať... Chcela by som vedieť, či sa údaj o mojom príchode a pobyte v hoteli nedá nejako odstrániť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hotel na samote je 265 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.