Výhybky dejín

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výhybky dejín koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Výhybky dejín koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Krátký popis
Niekedy naozaj stačilo málo, aby sme žili iný svet alebo nežili vôbec. Aj o tom je dvadsiate storočie a tým aj dvanást' príbehov, ktoré autor dokumentuje ako výhybky dejín ľudstva. O mnohých sa vie málo alebo vôbec nič napriek tomu, že mali niekedy veľmi významný podiel na tom, že svet je taký,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výhybky dejín je 199 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.