Čína na konci Dlhého pochodu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čína na konci Dlhého pochodu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čína na konci Dlhého pochodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čína na konci Dlhého pochodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Čína na konci Dlhého pochodu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor, dlhoročný zahraničnopolitický redaktor, navštívil Čínu viackrát a v rozličných obdobiach, čo mu umožnilo zaznamenať a porovnávať jej obrovské premeny, ktorými prechádza táto najľudnatejšia, pôvodne zaostalá agrárna krajina v posledných štyroch desaťročiach. Čína v súčasnosti zaujíma…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čína na konci Dlhého pochodu je 232 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.