Sprisahanie proti konšpiráciám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 331 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sprisahanie proti konšpiráciám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sprisahanie proti konšpiráciám koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sprisahanie proti konšpiráciám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Sprisahanie proti konšpiráciám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Sprisahanie proti konšpiráciám koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor sa vo svojej knihe venuje takým pálčivým otázkam súčasnosti, ako je scientológia, moderné tajné spoločnosti alebo ešte stále citeľné následky mccarthizmu, ktorý označuje za novodobý hon na čarodejnice. Hľadá súvislosti v prípadoch zdanlivo odlišných. Takým bol napríklad výbuch vojnovej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sprisahanie proti konšpiráciám je 295 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.