Príbehy spod Choča

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Príbehy spod Choča koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príbehy spod Choča koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príbehy spod Choča koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príbehy spod Choča koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Táto časť Slovenska nie je zatiaľ veľmi opísaná, aj keď bola prebádaná dostatočne. A pritom sa tu udialo všeličo, čo si zaslúži pozornosť. Príbehov, ktoré sa stali pod Chočom počas uplynulých 350 rokov, je veľa. Podstatné je to, že všetky, ktoré sa pomestili do tejto knihy, majú reálny základ.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Príbehy spod Choča je 221 Kč

Výběr knih autora Leopold Moravčík

Zobrazit všechny knihy autora Leopold Moravčík
Výběr knih vydavatele Perfekt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perfekt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.